Дистанційна освіта

  • З 31.03.2022 освітній процес для учнів 1-11-х класів продовжено з використанням технологій дистанційного навчання (у синхронному та асинхронному режимах). Заняття проводяться відповідно до основного  розкладу уроків та розкладу дзвінків.
  • Основна платформа для віддаленого навчання – Classroom (сервіс  Google Workspace for Education).
  • Уроки (консультації) в режимі онлайн проводяться з використанням сервісів Zoom і GoogleMeet.
  • Кількість занять (консультацій), що проводяться в синхронному режимі, визначається вчителем з урахуванням побажань учнів та вимог навчальних програм.
  • Тривалість уроків (консультацій) у режимі онлайн не перевищує 30 хв.
  • Розклад  проведення занять (консультацій) у режимі онлайн.
  • Додаткова інформація щодо проведення онлайн-уроків (консультацій) роміщується вчителями на платформі Classroom.
  • Учні, в яких немає доступу до електронних ресурсів, навчаються за підручниками. Завдання передаються в телефонному режимі чи іншими доступними засобами спілкування.

Як працювати, коли пролунає сигнал повітряної тривоги

  • Під час проведення уроків може пролунати сигнал повітряної тривоги. У такому випадку викладачі повинні повідомити  учням про оголошення можливої небезпеки, припинити заняття та нагадати дітям, що їм потрібно пройти до укриття.
  • Якщо сирена лунатиме недовго, то уроки продовжаться за розкладом. Якщо ж вона перевищить навчальний час, то заняття будуть припинені.
  • Якщо вночі сирени будуть тривати дуже довго, то зранку наступного дня уроки розпочнуться пізніше запланованого часу. 

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Порядок організації навчання з використанням дистанційних технологій


ПРАВИЛА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  1. Ім’я учня в  Google Classroom має відповідати імені, вказаному в особистій справі учня.
  2. Робота учня в Google Classroom має бути регламентованою: відповідність розкладу уроків; своєчасне виконання завдань (тестів, самостійних, контрольних, лабораторних і практичних робіт).
  3. Дотримання інформаційного етикету спілкування.
  4. Ведення раціонального діалогу (питання по суті, толерантність, більше позитиву та підтримки).

Рекомендації батькам щодо організації дистанційного навчання

Як уникнути цифрового напруження очей

Рухова розминка

ПСИХОЛОГІЧНІ РЕКОМЕДАЦІЇ