- З 31.03.2022 освітній процес для учнів 1-11-х класів продовжено з використанням технологій дистанційного навчання (у синхронному та асинхронному режимах). Заняття проводяться відповідно до основного розкладу уроків та розкладу дзвінків.
- Основна платформа для віддаленого навчання – Classroom (сервіс Google Workspace for Education).
- Уроки (консультації) в режимі онлайн проводяться з використанням сервісів Zoom і GoogleMeet.
- Кількість занять (консультацій), що проводяться в синхронному режимі, визначається вчителем з урахуванням побажань учнів та вимог навчальних програм.
- Тривалість уроків (консультацій) у режимі онлайн не перевищує 30 хв.
- Розклад проведення занять (консультацій) у режимі онлайн.
- Додаткова інформація щодо проведення онлайн-уроків (консультацій) роміщується вчителями на платформі Classroom.
- Учні, в яких немає доступу до електронних ресурсів, навчаються за підручниками. Завдання передаються в телефонному режимі чи іншими доступними засобами спілкування.
Як працювати, коли пролунає сигнал повітряної тривоги
- Під час проведення уроків може пролунати сигнал повітряної тривоги. У такому випадку викладачі повинні повідомити учням про оголошення можливої небезпеки, припинити заняття та нагадати дітям, що їм потрібно пройти до укриття.
- Якщо сирена лунатиме недовго, то уроки продовжаться за розкладом. Якщо ж вона перевищить навчальний час, то заняття будуть припинені.
- Якщо вночі сирени будуть тривати дуже довго, то зранку наступного дня уроки розпочнуться пізніше запланованого часу.
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Порядок організації навчання з використанням дистанційних технологій
ПРАВИЛА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
- Ім’я учня в Google Classroom має відповідати імені, вказаному в особистій справі учня.
- Робота учня в Google Classroom має бути регламентованою: відповідність розкладу уроків; своєчасне виконання завдань (тестів, самостійних, контрольних, лабораторних і практичних робіт).
- Дотримання інформаційного етикету спілкування.
- Ведення раціонального діалогу (питання по суті, толерантність, більше позитиву та підтримки).
Рекомендації батькам щодо організації дистанційного навчання
Як уникнути цифрового напруження очей
ПСИХОЛОГІЧНІ РЕКОМЕДАЦІЇ