Засідання педагогічної ради з теми «Інтеграція як провідна тенденція оновлення освітнього процесу»

22 грудня 2018 року пройшло засідання педагогічної ради з теми «Інтеграція як провідна тенденція оновлення освітнього процесу».  Заступником директора з навчально-методичної роботи Сергєєвою Ю.Ю. було актуалізовано розуміння педагогами видів, форм і методів інтеграції,  її педагогічної цінності, акцентовано увагу на освітніх трендах, що ґрунтуються на інтеграційному підході.  Досвідом реалізації інтегрованого підходу в 1 класі поділилась учитель початкових класів Новікова С.А. Використання міжпредметних зв’язків як засобу формування мотивації розкрила вчитель математики Іващенко О.П. Про досвід упровадження елементів STEAM-освіти у викладання природничих наук розповіла учитель хімії Анфілова Г.П. Вчитель географії Піхенько Т.С. представила результати роботи над проведенням бінарних уроків. Вчитель зарубіжної літератури Панченко Н.П. познайомила з досвідом використання мультисенсорного методу на уроках літератури. Вчитель фізики Руденко Л.В. анонсувала міжпредметний інтегрований проект з фізики, біології, хімії, інформатики. Педагоги отримали рекомендації щодо впровадження форм і методів інтеграції в освітній процес.

Фотозвіт