Міжнародний конкурс імені Петра Яцика

З метою піднесення престижу української мови і популяризації її серед молоді у 2019/2020 навчальному році буде проводитись  ХХ Міжнародний конкурс імені Петра Яцика. Конкурс традиційно стартує 9 листопада, в День української писемності та мови і проходить у чотири етапи за олімпійською системою: шкільний, районний, обласний та загальноукраїнський. Щороку це престижне мовне змагання об’єднує знавців української мови не лише України, а й багатьох країн, де проживає українська діаспора.   

       За останні роки кількість учасників конкурсу сягала 5 млн людей з-понад 20 країн світу. Переможці конкурсу, крім цінних подарунків, отримують грошову винагороду.

        У жовтні відбувся шкільний етап конкурсу, у якому приймали участь і учні  3-4 класів нашої школи. Почесну можливість представити  ЗОШ №86 серед учнів цієї вікової категоріі у районному турі виборола учениця 3- В класу Семеновська Світлана. Бажаємо  Світланці успіхів!

Тематичний день

Розпочали п’ятницю, як завжди,  з ранкової зустрічі, на якій ознайомились з новинами дня та  визначили завдання на день. Сприяло цьому перегляд відео про медіаграмотність, в якому розглядалось питання ” Чому і для чого роздають безкоштовні газети?”, а потім – трейлер до мультфільму “Дамбо”. Порівнюючи обидва відеоролики прийшли до висновку, що медіа впливає на наш емоційний стан, в залежності від контенту/змісту. Також питання , яке виникло напередодні (чи вміли козаки літати), доповнилось ще одним – чи літають слони?

На уроці “Я досліджую світ” групи отримали саморобний посібник-путівник для роботи на цей тематичний день. Цей посібник ще можна назвати лепбук і він має також електронну версію, яку я транслювала на  інтерактивну дошку.

Перша сторінка лепбука містить ребус, розгадавши який можна визначити тему урока.

Учні на уроках інформатики часто розгадували подібні ребуси, тому не довго ламали голови і врешті підписали лепбук: “Правдива і неправдива інформація про зміни “

Наступна сторінка пропонує пригадати раніше вивчений матеріал  і спираючись на власний життєвий досвід розподілити інформаційні картки у два кошики .

Також можна цю вправу можна виконати онлайн, якщо скористатись зчитувачем  QR-коду.

Подробиці роботи на блозі ДЗВОНИК